close
今日返工前,要返去東區醫院到覆診,醫生話,上次我照完x光後,今日得出的報告和前年所照的差無幾。(咁我都放心些)

不過我都話佢知近來痛的次數真的多了,又好鬼痛!佢話可能我抱個仔有關,但係我都已經少抱啦,佢話因為我當時懷孕時已經損耗咗,所以現在開始要做“物理治療”去強化我的腰。其實一個月前佢都已經話我要去排物理治療啦,不過次次睇佢的時間都係十二點,等得嚟又有得睇都係一點,物理治療個到係收中午十二點,下午兩點先再開。而我每次都趕住返心光,下午有課要上,又點可以等到佢再開的時間呢?所以明天我放假,點都要走一轉東區醫院啦!唉!

卓希今日好開心,因為佢楂咗一鴐lamborghini!話說今日我出去之前,帶哂佢哋去電腦洗車屋到洗車,剛巧,有人放咗一鴐lamborghini係到打立,卓希好鐘意睇,有一個好相熟的叔叔,仲特登抱起卓希,放佢入去鴐lamborghini到坐。嘩!我幾鬼驚卓希會整花人哋的車!不過佢真的好開心,連人哋哥哥都忍唔住,要用手機拍底佢的樣,好好笑!
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()