close

卓希都返咗幾次playgroup,全部大都係基督教服務處所舉辦的。所有的都係由我幫忙做co-ordinator,初初開班,我只係想做湊夠一班小朋友一起返幼潛,但係太多媽媽有興趣,又有媽媽早上要返工,所以我幫忙連下午班都做埋co-ordinator。

不過近來真的大頭佛!0502bb們參加完幼潛後,便開始進一步的開心荳芽組,其目的是:關注幼兒入學時的情緒表現,設有初班及高班,以有趣的活動引導幼兒適應分離,循序漸進地掌握學校學習模式,由初期需要父母陪同下遵從老師指示,直至不需陪同,初班適合滿2歲兒童參加,而高班參加者則必須年滿2歲9個月或曾參加初班活動。

咁乘接住以往,又係我做聯絡人,我哋又係包兩班。係我哋包班時,同基督教服務處逹成協議,每班只得十個小朋友,讓他們有多些活動空間,及不希望有不認識的bb加入。而每個bb都一定要參加stage 1的開心荳芽組先可以參加stage 2,因為stage 2係真的開始與父母有分離的情緒。上完stage 1都無問題,到上stage 2就問題多,個個都話要加入,有人又自己上去個form到填咗添,我都要晨住臉皮去post話無位。有媽媽又想佢哋d朋友的bb可以一齊參加,但真的無位,所以我一一都拒絕。

但係上星期六,另李鄭屋班的開心荳芽組居然多咗個b(我自己係大坑東組),係我完全唔知情下,又有媽媽pm質疑我。我真的完全唔知發生乜事,今天打給基督教服務處時,就知道原來係有一個媽媽自己打電話去,話要同另一個小朋友一齊上兩點班,咁當時職員已經提點對方話兩點係包班,一定要得到所有媽媽的同意才可以。咁依個媽媽就話已經問咗,可以的了(依個媽媽的誠信有問題)。但係我一d都唔知,之前都有媽媽問過我可唔可以加入佢,但我都話唔可以。而且論waiting list,佢都係排第三嗰個。

我最嬲就係質疑我的誠信,識我的人都知係原則上我真的企得好硬,又點會咁容易被人加入?我真的唔想係bk到同那媽媽吵架,但係我心裏真的好似食咗一隻死貓咁!佢哋完全唔聽人講,講明要上stage 2就一定要完成stage 1,連stage 1都唔完成到又點可以上stage 2呢?另一方面,基督教服務處係處理依件事到都有問題,一路都有和我聯絡開,今次點會都唔問一下就加咗依個bb,仲係佢未上過stage 1的,行政失擋!煩!煩!煩!

好‧人‧難‧做!

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()