close
今日真的唔係我的lucky day,早上係辦公室打打下心光110感恩崇拜的會議議程時,部電腦hang了,咁只好又開過機啦。點知開咗機之後,又打打下會議議程,又hang過,今次仲衰,出咗藍色畫面。快快的叫it同事來處理,佢哋話好似係個harddisk死咗,下!好彩,之前家樂仔叫我將所有files save係D到,咁我好聽佢話,所以今次係D到的files都仲有,不過個harddisk要formet過。不過it同事叫我唔好咁樂觀,因為個c:好似死得好嚴重,有排唔用得。唉!人返工,我返工,明天開始要自己帶埋部notebook返工,真係帖錢買難受。

無咗部電腦後,真的好似無咗雙手咁!要做文件時,就要走去mmlc到做,但係如果有人上堂時,就唔可以啦!煩!煩!煩!心光d電腦真的好鬼煩!

今晚開始讀bu的summe course啦,又開始一科新的科目,一睇到份功課,我就又頭痛,唉!六月中又要嘔一份三千字出嚟啦!
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()