close
繼端午節正日同卓希去咗沙灘後,今日又係一個勁晒日,因為係心光一年一度的水運會。唉!我都唔明,點解年年都要我做司令台,今年d班主任仲可以只係落嚟一半的時間,其餘時間可以係教員室到做嘢,但係我哋負責司令台的,就無依支歌仔唱,由頭帶到落尾(唔公平)!!!!!命到無!!!!!我有同負責的同事事前反應過的,不過佢都唔係點聽我講嘢就一輪嘴咁自己講,見到咁的情形,連佢無講的我都唔想講,態度好差!

今晚卓希爸要去中七班的謝師宴,我帶著卓希同tunt姐姐去街街,先先去護協,去買d平的用品,然後就去食嘢,成日聽人講有關澳洲牛奶公司有幾好食,但係就未試過,今次就真的要試下(好近護協的!!)原來係無飯食的,咁我哋就叫咗兩個茶餐,我同卓希分一個,卓希一個人都食哂成大碗通粉,係一個人食哂,我仲以為可以食佢剩下的,原來無剩!!!都幾好味,如果唔好味,卓希都唔會so佢啦!

跟著我哋就去咗佐敦永安,因為會員有big sale,米去睇下囉。我地係玩具部都停留咗一小時,基本上係放生一小時,卓希勁鐘意睇玩具,我同tunt姐姐又唔覺得有問題(如果俾卓希爸,佢一早就會個衰樣煩煩咁!)而且一早同卓希講,話係唔會買玩具的,只係睇,所以佢咪無扭到要買玩具,不過我條腰就攰到c!!!
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()