close
卓希三四個月大的時候,已經係要攬住隻pooh pooh訓覺(相,後補),鐘意到不得了。連半歲大入咗醫院,都係攪住隻pooh pooh,不過出院時,我同卓希爸都認為要拎去洗,所以就買一隻新的,以為咁就可以慢慢的唔要隻舊。
點知,洗完第一隻pooh拎返嚟後,佢就唔要第二隻pooh,成日都當第二隻pooh係垃圾咁話:「唔要!」唔經唔覺就已經兩年了,我哋都覺得兩隻pooh好dirty,要拎去洗(上面係第一隻,下面係第二隻),但係一洗佢入面的一粒粒就會縮水,同近來開始爛,入面d粒粒流出嚟。所以我同卓希爸都同意買過隻pooh pooh(我哋唔係成日買玩具的,唔想卓希學到乜嘢都要有!)

昨日卓希的燒都退咗(屋企個個都係咁同我講),但係我返到屋企摸佢同探熱時,佢又開始燒過,38度。快快的食退燒藥,不過無耐,卓希開始痾(兩次,第一次都算係固體,第二次係林林哋的),我便快快的打電話給趙醫生,問佢點算?(卓希爸又話要落樓下的黃綠醫生到睇,我一定唔俾,唔想個仔又做白老鼠食嗰d藥)

趙醫生話,卓希應該係好輕微的流感,有少少腸胃炎(但係佢話只係痾咗一次都唔係好算),不過就要我哋食番上次佢介紹的活乳酸飲品。好啦!我就帶卓希落樓下到買,不過以我的經驗,樓下的藥房就一定無,所以就帶卓希去德福到買。(佢有得坐小巴,就不知幾開心!都唔似有病!)

去到德福藥房,好彩買到,得番三包咋,不過我都只係要一包啫!然後一定要經過trendy land,因為我答應過卓希,如果佢乖乖聽我話,就可以去睇pooh pooh。點知一入到佢,佢就好好鐘意個pooh pooh公仔,咁我哋之前都諗咗,所以就買咗佢啦!係屋企佢仲鐘意到不得了,返到屋企就話唔要第一隻pooh添!

好彩,卓希成晚都無再痾到!

(後記:第二日一早起身,咪又係只要舊pooh pooh,又唔肯要新pooh pooh啦,卓希真的好念舊!)
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()