close

自從肌肉勞損要睇醫生後,食咗醫生的藥就無痛,不過食哂醫生的藥之後,又係到會半夜醒,痛到醒!不過又到週未,所以自己去藥房,買咗支冬青膏返屋企。諗住叫卓希爸幫我搽。點知佢要攪卓希,tunt姐姐就自告奮勇話佢幫我搽,嘩!手勢好到不得了,有返以前係泰國試過的泰式按摩feel!買依支冬青膏都係亂咁嚟,藥房嗰人問我要邊隻,我以為得一隻(以為係公立醫院俾親都係得一隻!)原來有好多隻,咁我話是但一隻,只要止到d肌肉痛就得,佢就介紹咗珮夫人。我一直都以為珮夫人只得止咳露,嘩!原來仲有好多嘢的!珮夫人產品list

所以依家晚晚都tunt姐姐幫我搽咗先,然後就會貼膠布,我又係喺電視到睇到依隻牌子,貼了後,背脊好涼,真的好似有些止痛的作用,不過做咁多嘢,早上起來都係要卓希爸幫忙,因為一用親大力,就會有痛的感覺,煩到c!

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()