close
上星期五,我懷啫好期望的心情,打開卓希的手冊,好想睇佢係學校的表現如何,及學了甚麼東西。點知乜都無,只是一個印表示正在學習生活知識份子。我忍唔住,係卓希手冊到寫咗一句,意思大約係想老師多告知卓希在學校的情況,以便家長在家也能協作教導。

今晚回家,係卓希的通告袋便有一張大大的便條,裏面寫了老師對卓希這兩個多星期內的評價:(黑色括住的是我自己的comment)

楊太:
卓希很適應學校的生活,能投入各項活動,常常表現出愉快的心情,與老師也有互動的機會,也懂得回應老師的提問,反應表現良好。
他與同伴相處亦有互動的交流,喜歡常常依在同伴身旁(←咁係男定係女先?),表現得十分熱情(←咁即是過火啦!),但有時候亦會使同伴感到不知所措(←佢咁“熱情”,就一定會整喊人啦!),需要老師在旁協助調適。他又喜歡四處探索(←咪即是走出位?),尋找不同的玩意(←一定又係衰多手攪嘢啦!),當投入玩玩具時,動作偶爾比較大(←粗老!),容易與同伴發生碰撞,需老師在旁多作提醒。
卓希是一位開心活潑的孩子,現階段表現作有很大的發展空間,我們會繼續培育他,讓他在學習中愉快地成長。

我睇完後,簡直係笑爆嘴,乜我個仔可以有咁高的評價?可惜,可惜佢明天又唔可以返學啦,因為又有微燒,已睇了樓下的洪醫生,希望佢的藥可以啦,如果唔係又要走出中環睇趙醫生的。
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()