close
卓希昨天晚上條氣管好大聲,直頭係hehe hurhur咁的聲。成晚醒咗好多次,為咗要找一個好的位置嚟訓而又可以條氣管好d。我成晚都無乜點訓,好擔心佢,因為真的好大聲。
 
所以今早就call趙醫生,佢好好,唔使半小時便覆我哋,仲可以今天立即俾我哋睇。咁我哋一家就“拱”咗出中環,我都話樓下的醫生睇唔好卓希的啦,不過阿某人又唔信我,好啦,星期三去睇咗樓下,咁咪又waste咗二百大元!
 
醫生話佢當時聽佢的氣管又唔覺佢喘,不過都開定藥俾我哋!卓希今晚食咗d藥之後,訓覺時真的無咁大聲,希望佢快d好番啦!(請為卓希代禱!)
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()