close

昨天晚上我已經覺得自己把聲有些不對的地方,今早起身已經變咗一個男人的老牛聲,到晚上仲失埋聲,點解我一放假就會係咁!

今次我喉嚨唔係痛,而係好癢,我感覺到喉嚨“頂”大咗,食唔落嘢,但係又肚餓。如果一食嘢無幾耐的話,就會好快咁嘔吐,今日我大大話話都吐咗成十左右,嘔到我都無哂力,仲要social隻卓希豬,簡直係攞命!

卓希一大早六點半就起咗身,為咗卓希爸可以眠多少少,我就負責social佢啦!到八點幾,佢又話要搭巴士(認真難服事的楊少爺!)咁我同卓希爸就同佢坐巴士啦,但係今日係公眾假期,無咗個條循環線的巴士,咁就只好坐巴士出尖東,然後行一陣返屋企!

去到尖沙咀,咁啱又落大兩,我哋又未食早餐,就走咗去pacific coffee到食蛋糕。然後等雨停咗之後,就出去星光大道到行,依個卓希國內同包,唔知做乜,點都唔肯離開李小龍的銅像。後來我同佢講,個銅像係假的,唔會move,你等唔到佢move的,佢先肯走!

然後卓希爸提議去映月樓到飲茶,我就真的無乜胃口,不過都好啦。我哋特別要求要睇到船的枱,可以給卓希係咁睇船。飲完茶之後,就坐巴士返屋企,都未行完彌敦道,卓希已經訓咗!(不過一返到屋企又醒咗!)

下午我哋都係喺屋企到hea,近黃昏時就去德福到買一把大風扇,返屋企食少少嘢就休息!唉!攰c我!

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()