close
本來今日我哋約咗一班0502的媽媽們去蝦蛟仔屋企,去見見隻蝦毛仔,不過最終我同卓希都無去到。卓希今日都已經退咗燒,不過仲有咳嗽,但係為咗安全起見,我哋都係無去到蝦蛟屋企,以免交叉感染時,我都唔知俾得醫藥費俾邊個!
 
好多謝蝦蛟媽媽,將佢d大肚衫褲全部轉讓給我,令我又可以慳返一筆可觀的錢。而且又好多謝QQ媽,佢哋幫我車嚟屋企樓下,真的好感動!
 
唔知係咪天氣好熱呢?卓希爸今日成個人都好燥,連對卓希都無乜耐性。當卓希訓晏覺時,同佢傾起,佢話也許個人又唔夠訓,卓希又唔講要d乜嘢,只係要陪係身邊,又唔俾爸爸訓底,所以卓希爸咪燥咗d囉!(我真係未見過卓希爸咁燥同無耐性!)
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()