close
卓希爸今日學校放假,所以一大早就負責送卓希返學,又可以接佢放學(我唔知幾想!)所以卓希今日好開心!
 
下午卓希訓醒後,佢哋兩父子居然嚟心光,預備接我放工。我開心到不得了,佢哋到時都差不多成五點,我便放下工作,帶卓希上四樓拿車車玩。由於有車車玩,我可以專心咁睇住晚禱,卓希同卓希爸係我辦公室到玩車車。
 
走時,落大雨,好塞車,都比平時遲了成十五分鐘先返到九龍灣。為咗避開tun姐姐的餸,我哋一家去咗椰林閣都食飯。係餐廳時,我哋叫卓希唔好咁嘈,免得嘈親別人,嗰衰豬居然識得句字重組:「個d人大聲嘈住bb(即是佢自己)!」^o^真係唔好睇少依個仔,已經唔係第一次將我哋講的句子改做佢自己的意願,真係好得意!
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()