close
今天學校終於開學啦,一早便有升棋禮,然後便是我負責的早會,也許是過了一個暑假,大家在唱詩歌時不是怎樣的投入。我的病未好,但見如此也要在咪裏大大聲的唱歌,我知自己走了幾次音,但真的沒有辦法,上帝一定會接納我走音的歌聲。
雖然早上只是班主任課,我不用上課,但有很多文件上要處理,做來做去都做唔完,還有幾個學生分佩工作的表明天一定要做好的,否則便會天下大亂。
下午便正式上課,心光的特色真奇怪,上課的第一天下午便要上課。我一連講了三堂直落,最攞命係放學前要連續上兩堂小一,把口要不停講信息給他們,又要教他們美勞室的位置,上完堂後我正式宣佈失聲。逢人見到我如無必要我都唔會同佢講嘢,因為之後晚禱又要分享,要養聲麻。
卓希今天的情況好似好好多,nose水同咳都少了很多。我就係俾d nose水係咁煩住,成日都不停咁申,都唔知幾時先會完全好哂,要快d先得啦!
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()