close

 今日終於有一個醫生肯認真地,肯正視我痛的問題。醫生立即寫咭,給我去照超聲波,照超聲波嗰個人話見到我個膽到有一粒石(唔怪得知成日un住咁痛啦),膽壁厚,就係膽管發炎,咁就影響到個肝又發炎,一發炎就頂住個胃!不過...............................一切都要等個報告出咗,由醫生再診斷後話我知!感謝神,有醫生跟進。

不過我都唔會放開東區醫院的跟進,今次有私家的報告後,下次覆診就可以快些對症下藥。而且如果真係要做膽手術的話,我相信東區醫院都唔錯!(起碼我熟悉環境)

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()