close

我昨晚寫寫吓日記,條腰開始痛到申唔直,個感覺就好似上次入院前,個心好驚,超唔想,攞住個探熱針係咁探熱,因為一發燒就一定要入院,唔使諗!

我見自己無發燒,就食番上次醫生給的止痛藥先,打孖上,然後執定去醫院的走佬袋,如果半夜要入院的話,都唔使到時先執。

感謝神,半夜開始無咁痛,今日成個人無哂力水,到下午,條腰仲痛,但係個胃已經好好多。我都有打孖咁食止痛藥,不過次數少咗,痛先食。

老公就叫我昨晚入院,他說也許天父要我早些做手術呢?但我內心一d都無咁的感受,而且完全無預備,唉!真係攞我命!

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()