close
我係現代人,現代人唔可以無咗寬頻,依個就係我這個星期的感受!


依個PCCW,認真煩到不得了,由我上星期五搬咗個家居電話後,都已經不停想快D可以上得網,一共打了成四次電話(1833833)先安排到今日可以上網,仲係今日等咗好耐,先上到網,認真煩到不得了!晚晚無得上網,就好似晚晚無得洗澡一樣,成個人都唔舒服咁!個心就成日都掛住要寫日記,要上網,所以真係現代人無咗上網真係唔得的。


我好開心,今晚同卓希去參加生日會,雖然辛苦就真係辛苦,但係點都係我兩相處的空間,所以大家都好ENJOY
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()