我現在便要出發到醫院,陪伴咗我三十幾年的膽囊,要離開我了!

07:00     出門口,坐的士

07:20     到醫院

07:30     登記完後上E10

07:45     在E10收完症

08:00     醫生巡房,今次的主診醫生係張醫生,而巡房的醫生包括上次的陳醫生,佢一見我,就file都唔使睇,就話今次快快咁做咗佢啦!唉!連醫生都認得我啦!

09:45     被推去手術室

10:15     入到手術室,肺功能未達到水平,要再吸多些ventaline,10抄後便訓著。手術後,被姑娘叫醒打開雙眼。我第一時間問:是可以做微創定係要開刀,答案係:微創。雖然成個人仲暈暈哋,但開心哂!

12:30     返到自己的床位,護士及嬸嬸留了午飯給我,但我沒有胃口進食。

15:00     第一次落床去洗手間(因為試過係床到用盤,我痾唔到),去時有姑娘扶住,個人都ok,但回程時就開始好暈,返到張床到仲漂冷汗,好想嘔,但嘔唔出!

16:00     張醫生巡房,他給我可以回家。我很想回家,口講好,但成個身都無乜力!

16:30     有一位高級醫生來看我(一定要有兩位醫生簽紙先可以出得院),佢見我面青得咁緊要,問我係咪暈,我話係,咁佢就叫我唔好返屋企住,睇定d先!

18:00     食晚飯時間,但我食唔落,因為個頭好暈,而且手術時插喉,整損哂我的喉嚨,唔好講話食飯,飲水都痛!一d都無胃口!係咁飲水!有一個護士見到我咁,叫我食d嘢,我話食唔到,好痛,佢就後來攞咗碗粥給我,真係超好人。不過,我都係食唔夠十啖就放底,因為真的好痛!

19:00     mormor嚟探我!(我叫卓希爸唔好嚟,免得感染咗d菌會傳染到俾d小朋友)

20:00     mormor扶我去洗手間,突然嘔吐大作,把所飲的水及粥全部嘔出嚟。個胃又空哂啦!但係成個人就舒服咗d,可以坐直都唔係咁暈!

22:30     正式訓!不過係醫院都係訓得唔好,訓一小時又醒一醒,仲有就係半夜有個做完手術的返嚟,兩個醫生係咁照顧佢,好吵耳!

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()