close

昨日和今日同卓希做功課,佢都唔係好專心,激到我係咁罵佢,佢的反應就係“大喊”。卓希其實係好鐘意做功課,但係佢有一個弱點,就係容易被身邊的事物影响,尤其是佢爸爸。昨天就係佢做緊一版功課時,只顧著睇下面的公仔,唔理之前佢要做的嘢,我講解咗兩次,佢都傻傻哋咁望著我,激到我火滾,大聲咁破口大罵!要講到第三次,仲要用其他嘢將下面的嘢high it,咁先能專心聽我講解。今日就為咗想快d同佢爸爸玩,又趕著去飲咖啡,所以唔專心!

唉!依個仔細細個都已經有咁的問題,無論睇電視,或者睇書,佢都唔能夠定定地咁,所以我先諗住俾佢跟基教的bonnie ee學畫畫,要佢定定咁坐係到專心一段時間嚟完成某一種嘢!參加咗第三個section,見佢有進步,但係昨日同今心真係淚到我嘔血!!!除咗學校那本暑期作業,停課時我仲係其他幼稚園download咗人哋的worksheet嚟同卓希做,依家仲日日做緊兩三份。然後,我自己買多兩本作業,希望佢唔好唔記得“做功課”的規律!我唔使佢好叻,又唔使佢好似其他家長咁一定要小朋友細細個已經寫好深的字,但係我想佢係學校學習咗的規律可以係平日到用番,要佢自己約束自己時,日後才會有成就!天父呀!求你俾我力量同耐性!

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()