close

今日我返八點,但係由八點到下午四點,我D腳都無停過,做到人癲,所以我好怕聖誕節,因為好似自己有時會失去聖誕的真正意義!

不過今天很開心,因為一切都很順利,銀姐話我係完美主意者,係咁做做做,改改改,不過大家都合作得好愉快!YEAH!

今年我自己親自帶咗部CANON 500D返去,因為都係覺得學校部450D影得D顏色唔係好靚,而且我指定要某個IT同事影,所以今年D相應該可以放多D去年報到啦!

雖然恩望同學們嚟唔到,但係崇拜都好有氣氛,我知道天父的聖靈在當中有工作,自己要記著責任只是撒種,收割的是天父!

page.jpg 

page3.jpg 

page2.jpg 

我最最開心的,是今年由學生負責全程錄影及影相的角色,之前去禮賢會的感恩崇拜,已經被他們的教導與學生參與的氣氛所感動,原來我們學校的學生也是可以做到的!這正正是我想心光邁向的目標,多訓練學生自立,及對自己有自信地去學習一技之長!感謝天父!

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()