close

今日上哂所有堂,仲調埋最後個堂,為咗可以去覆診。唐醫生先先問我有無唔舒服,我話頭重重的感覺好好多,但又未致於完全無,係我可以控制情緒的範圍之內,但係我左邊鼻就好似成日UN住UN住咁,一D都唔好受!

跟著佢就用燈嚟伸入去睇,話仲有D“蕉”,要清理好,咁我頭重的感覺會好些。清理就清理啦,今次唐醫生醒目咗,先又麻醉藥,點知噴完左邊又噴右邊,我立刻縮後個身,問清楚點解要噴右邊,乜唔係左邊有“蕉”嗎?醫生話,左邊的“蕉”大右邊少少,清清佢好D!咁好啦,又落麻醉藥!

初初醫生伸個夾入去左邊到,療咗好耐,就夾到些少“蕉”出嚟,因為有上次的經驗,今次我全程開眼咁望。然後到右邊,點知越伸就越入,整到我眼淚水都流,終於都夾到,一拿出來後,嘩!成一節手指位咁大,我立即同醫生話:「唐醫生,咁大塊,你又話好細?」本來嚴肅的顧問醫生忍唔住笑咗出嚟,答道:「你依塊都唔算大,我見過D仲大的!」

跟著,就夾左邊,大塊到成隻手指咁長同大,唉!我D眼水係咁不自覺咁流,一夾咗出嚟,又開始流鼻血!醫生話唔夾的話,傷口係唔會好的,依家流血,因為仲有一個好細好細的傷口,但係我咁答醫生:「唐醫生,我唔信你啦!因為你講SIZE的準則同我都唔同!」今次,醫生仲大笑添,好笑咩,扇咗我一鑊!唉!點都多謝佢幫咗我咁多!但係原來手術後都要受咁多皮肉之受,真係我意料之外!

晚上,我又要睇另一個醫生,咪就係牙醫。上星期牙齒敏感個到仲未好得哂,左邊門牙開始好,但係右邊門口仲有酸的感覺。輪到我時,醫生話再搽敏感藥,不用膽心,我有的不適感覺係正常,不過要長一點時間才會好過來!走時,原來唔使錢,真係唔使錢!上星期睇咗四百幾元,今日我以為會好貴,點知係唔使錢,等我仲好心急咁去拿錢添!感謝天父!

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()