close

昨晚好夜先訓,因為要搵我細個時的相,卓希朋友仔的媽媽們成日讚妹妹,又話佢似鬼妹,又話唔知係咪係產房調轉咗,所以我要證明佢同我細個時好似樣,咪係咁搵!

原來我都無乜相,個時要影一張相都唔係咁容易!

POST咗上FACEBOOK,有D朋友就話似,但係我個多口妹就話一D都唔似,因為我光頭的!哈!

page.jpg 

page2.jpg 

page3.jpg 

page4.jpg 

唉!我都知我無頭髮的啦!所以一直都唔POST出嚟,但係今次真係要講清楚,婷婷係我個女嚟的,就算真的調轉咗都唔會俾返人的!哈哈哈!

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()