close

今日下午去咗旺角帝京酒店聽研討會,嘩!我未試過好似TEA BUFFET咁多嘢食!但係真的唔覺得係酒店到舉行係特別好囉,如果可以入多次去挪亞方舟就會好D!

我先同老公及阿仔食午飯,放番架車係停車場,就搭巴士出去旺角,但係點知咁就中招!等等下巴士,D木綿樹的種子吹到週圍都係,居然吹到我隻左眼到,係呀,又係左眼,好STICKY,攪到隻眼到晚上除咗對CON都唔舒服。

我今日去咗研討會,原來都唔係好多人去,五圍中有一圍係佢哋分享個D人,跟著就得四圍係教育界人士,仲有好多都係校長。後來協同的校監出嚟分享,話點樣點樣做,改變哂所有人。我都好想,第一、我哋的校長同埋所有高層都唔係基督徒,無依個VISION,二、就算校長肯,都要D同事同心先得,心光呢?個個都好攰,個個都唔願付出多D,真係好難做呀!三、心光的時間表跟本同出面學校唔同,今日協同校監係到講會有幾多架旅遊巴一車一車咁去聽佈道會,我哋唔使一車車,但係啱啱係考試期間,其他中學都考完試,我哋仲努力緊,咁點ORGANIZE去啫?不過,聽下人哋點樣攪都好,知住先,睇下日後有無咁的機會去做!

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()