close
又係一年的最後一天,一大清早卓希就倒塔咁早起咗身,佢明明昨天晚上成十一點才睡,但今天都係咁早就起身。不過佢頻密的疴大大又出現啦,一早已經疴咗成三、四次(全部都係蛋花咁的樣!)


清洗完一輪後,下午就出發去食團年飯,咁大個人都係第一次下午食團年飯,又係hsbc的staff餐廳嗰度。食完飯之後,就一家三口去花墟睇花同買花。今年的花真的買唔落手,好多都已經開哂,又貴,又唔靚。所以我都只係喺咁e就買一些大體得嚟又唔貴的花。返到屋企,三個都訓哂,卓希係自己張床,我係sofa,卓希爸係地上,大家好好的休息。


晚上我哋返咗爺爺到食飯,點知我媽媽打電話給我話想去行花巿。我見細路特登返嚟過年,就答應佢啦!不過卓希爸就唔係好想去,佢話多人。我以前都去過沙田個花巿,唔迫,同都睇到嘢,不過今晚去過之後,我諗以後的年三十晚都唔會聽我媽媽點我了。嘩!多人到不得了,買完了媽媽想要的東西後,我係咁同細路話要走啦,走都係一個問題,大多人,想塔的士都找唔到!


今年的糖果盒我已預備好,有卓希唔准食的糖,也有用來引卓希的葡萄乾,試下騙不騙到佢,不過我都預咗三塊鳳莉蘇來引他的,希望他落塔!
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()