close
卓希今日忟到不得了,一來“吽”大牙,二來係佢今日痾得特別痛,成個PAT PAT都紅哂。所以一早就痾咗一次,然後仲有兩次係個D未痾清的尾尾。本來我諗住今日一早會佢去機塲送舅父機,點知佢係咁痾D未清哂的,好難帶佢出去。仲有就係咁扭計,連明知要執玩具時,都係咁扭。嗱嗱嗱!有片為證!





連卓希契媽打電話嚟,都清楚聽到佢近來討厭的咸聲!(係我覺得討厭!)


卓希昨天只飲了醫生介紹的140ML鹽水,晚上用奶開了乳酸粉給他便唔肯飲奶,今日下午一見到佢又係咁痾時,便立即用道地的巨峰提子汁加乳酸粉給他飲,多咗甜的飲品,佢就一口氣飲哂,不過飲完之後都痾咗兩次。所以卓希爸同我都想明天帶佢去睇趙醫生,但怕醫生話我哋太緊張,便在晚上致電趙醫生。好彩打給趙醫生,佢話唔使去睇佢(又唔使???都未見過有醫生成日叫人唔使去睇佢,不過都好,唔使請假提早放工!),佢話照我今日所形容的,卓希應在好傳中,痾,係因為要痾清腸內的唔乾淨,而且係要多D時間睇佢飲咗孔酸粉之後的反應。趙醫生話,如果無嘔、無胃口、無痾血就不用去醫院,醫院咁多菌,有時去咗仲比未去也許會差!最重要係佢一痾咗之後,就要俾多D藥用鹽水佢飲。所以綜合以上的一切,都要俾多幾天時間睇下卓希的情況!
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()