close

話說我好想調理好身體,好想搵一個夾我的中醫,樓吓那個醫師唔係唔好,係我唔問佢就唔講,D嘢好貴,我成日覺得佢收貴咗我好多。

三月心光OPEN DAY時,見到恩望的一位舊同事,佢以前大隻過我好多,但今次同我差無幾,真係SLIM咗好多。同佢一齊係飯堂到做嘢時,OF COUSE一定傾吓計,佢話佢睇中醫及針灸調理身體。咁,依家開始我的全職媽生涯時,係時候去調理吓,前天打電話給這位舊同事,她立即介紹我去依個中醫師到,本來我真係唔係好想去,因為要去到銅鑼灣咁遠。但為咗身體,都要去試吓!

點知,熱我把脈搏時,話我個人好沈而虐弱,連把脈都好難搵到脈搏(我立即想,會否突然橫屍街頭?)我的鼻敏感及腰痛都係條椎骨有問題,我成日以為左面身有問題,原來係右面有問題而影響左面。最嚴重係條頸及條腰,針的時候唔係痛,係酸軟到我無哂力水,成個背部插咗多過50支針。雖然好酸軟,但返到屋企後個心仲好想去針,好享受針完之後那種RELEASE的感覺!依家仲有三日葯要食,今次針及葯主要是打通經脈及清一清體內的濕熱。求天父今次給我正確的醫治,好好的調理身體!

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()