今日唔單只我同卓希爸要開學,連小卓希都開學啦!

我同卓希爸無得陪佢返學,只好托爺爺同tun姐姐!不過佢哋出門口之前,我係IP CAM到CAP到卓希咁的樣!

之前一晚教TUN姐姐用數碼相機,所以今日所有的相都係由TUN姐姐操刀!

出門口前的開心樣!


去到學校門口,終於肯著圍裙!

一見到有嘢玩,就唔理三七二十一,立刻去玩!


卓希今晚係咁話我知係學校玩d乜,仲有就係屋企同學校有的相同的書

姐姐話佢全程都無 ,仲眼啤啤咁望人哋係咁。 但係卓希無,咁我都老懷安慰,個個星期咁辛苦帶佢返開心荳芽組都係直得的。跟著奇境出現,就係唔想放學,要老師出動勸佢放學,今晚我話如果唔快d上床的話,就無得返學,佢嗱嗱臨上床訓覺, 十分鐘之內 咗,學校的魔力真大呀。
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()