close
今日開始連續兩日,我都要一個人湊住卓希,因為卓希爸星期六同星期日都要返工,芳ee又請咗假去覆診。所以我由昨天晚上已經預備今日的尿片袋同去街的日用品。今日一早,只得我同卓希係屋企,不過佢成日都好合作,連出街時,通常佢要帶卓希爸買的那架城巴出街,但係我表示會同佢坐巴士,咁就唔使帶佢的巴士時,佢真的好乖咁放返係飯枱到,完全無同我扭計。我諗住早少少帶卓希出旺角,可以同佢去食少少嘢先,因為今日會晏d食飯,點知卓希係巴士到已經訓著咗,我就一個人,係咁“的”住卓希,十點已經去到旺角,咁點算呢?仲有半小時,我只好提早上去音樂農莊到坐,靜靜的睇住卓希訓覺。佢訓覺個樣真的好得意,好可愛,真的想一啖食咗佢落肚。 playgroup將要開始時,卓希就醒了,今日同小吉的交流多咗少少,尤其是係一齊作反時,兩兄弟間直係一條心。簡老師係到講解遊戲時,佢兩兄弟就係咁爬係地下到聽,好似自己屋企一樣,好好笑! 

今日playgroup所學的到:(抄自http://www.mrswoo.net
七彩傘:卓希勁開心,老師都未叫入去,佢已經自己走咗入去玩。 
聽故事:小朋友都很留心聽,不過小吉同卓希成日都想坐頭等,你哋估係坐緊飛機咩,頭等! 
扮小動物過河:各小朋友帶著動物頭飾係咁走,不過卓希都只係知要係咁行,佢都唔知係過緊河。
小火車:教小朋友圍圈走,但係個個遊戲都係咁圍圈啦! 英文字墊跳跳跳:簡直攞我命,係咁“的”起卓希跳過d英文字母,仲要邊跳,邊話佢知依個英文字母點讀! 
太鼓逹人:卓希同小吉唔理三七二十一,係咁係到打鼓,我試過打,又真係幾好玩! 
走障礙物:d小朋友要爬過一個又一個的鼓,不過佢哋走得慢,對卓希嚟講無難度,佢唔知幾想由一個鼓跳到另一個鼓到。
 

上完堂之後,我哋就去咗尖沙咀到約咗吉媽的朋友ruby一家飲茶,卓希都算係咁,乖乖的坐著一個半小時係到食嘢,平時一食完就要出去週圍去,但係今日都可以等到其他人一齊走,所以話佢乖起上嚟真的好聽教!然後我哋就一行八人去咗玩具反x城到:玩玩具!卓希爸也在這個時間來join我哋,卓希好開心咁係好多玩具中係咁穿穿插插,仲有機會騎一騎隻成二千大元的假馬,好開心! 由於佢成日都只係訓咗少過半小時,所以在我們走時,一路行佢就開始訓,所以我仲有機會去esprit outlet到買幾件長袖衫給卓希,同去咗starbucks到嘆咗一杯心愛的咖啡!一上到巴士時,諗住卓希仲會訓啦,點知太多人係到講嘢,嘈醒咗佢,算啦,佢都無扭計,只是有少少on 居居咁! 晚上發生了少少的插曲,話說返到屋企,卓希鬼打咁精神,我便同佢洗澡先,然後才落街食飯。回家後,我係廚房到收拾物品時,卓希爸負責幫卓希換睡衣,但係一如以往,卓希一定會扭下佢爸爸的,卓希爸就同佢入咗房,仲把房門關上,我仲諗,嗯!今次輪到卓希爸發威啦,仲唔換到睡衣!!! 點知!過咗一陣,佢哋兩父子攬住出嚟,但係就乜衫到未過,我仲以為卓希爸今次會好威添,點知又係咁,不過我笑到肚痛。因為我真的以為卓希爸今次會成功的,原來又係俾個仔攪惦佢,咁都攪唔惦個仔!
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()