close

今日上美勞課,為咗趕制民族帽(蒙古及維吾爾族),係咁做係咁做係咁做!初初小一、二做起的帽我都已經覺得好靚!跟著前兩個星期展能組的帽開始成形時,我又覺得好靚。到今日小三班的帽完成90%時,真的覺得靚到不得了!唔係講笑,係真係好靚,不過又好忙,忙到我唔記得影相!

所以,我的級數依家可以由司珍升到尚宮啦,以後叫我做“周尚宮”,十隻手指頭都痛到入心,但係好有成功感,不過真係做咗好耐。之但係經過今次之後,我發現展能組又進步咗啦,90%的學生都可以穿到珠仔,連平時話:「珠仔呢?珠仔係邊到呀?我摸唔到D珠仔係邊到!」的同學仔都串穿咗好幾串珠仔。仲有平時成日少少嘢就話:「哎呀,好痛呀!」的同學仔,都串穿咗好多串,簡直令我另眼相看!

後記:今日我同任姑娘都分別係咁噴“力架”上D帽到,吸到我放學時喉嚨開始有D痛,希望唔好因為咁而自己開始病啦,立即返到屋企食咗粒止痛藥,但係都唔係好點!

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()