close
好開心呀,卓希爸終於返咗屋企啦!話說昨天晚上我本來想等佢返嚟,但不竟人老咗就捱唔到咁多,十二點我便走上床。半夜兩點半,我的腳很痛,要起床食止痛葯,看看鐘,半夜兩點半,為何卓希爸仲未返呢?我便試吓打他的手提,他談原來在皇崗過緊關,他們的飛機因天雨的關係,遲了兩小時。咁我都放心點,免得以為佢返返吓嚟唔知去咗邊到玩!(量佢都唔敢^v^)四點半我又起身,今次真的見到卓希爸,他正在洗澡,點知連卓希都醒咗,仲要半夜奶奶,咁我都無法,只好開奶給他,他飲奶時見到爸爸返咗嚟,係開心到醒哂!我的天呀!係凌晨五點呀,跟著卓希以為可以玩同出廳,我就唔准佢出去,仲要阻止佢兩父子癡埋,如果唔係就真的唔使訓。去到六點卓希先乖乖的訓係我同卓希爸中間,所以話我哋兩個都好好好好掛住卓希爸的。
 
下午我們一家又去了飛鵝山,今次我和卓希都有下車,為的是玩吹泡泡,很開心,卓希仲係到玩到唔想走添。



走之前我做了一件很重要的事情,就是把卓希的car seat放返係後面,我以為佢見到會扭計,點知佢好順灘咁。因為我同佢講,爸爸返咗嚟,就係爸爸負責坐車頭。
 
跟著我們也做了一件大事,就是在一個下午與晚上之間,決定買樓,仲係要簽了買賣合約個隻。事情來得太突然,令到我真的有些患得患失。因為買樓始終係一件大事,買得咁快的其中一個原因是個經紀迫得我們好緊要,當我們說要考慮一晚時,她說「你唔好玩我」,真的令到人有點不知所措!但另一方面又咁睇,我們都幾鐘意嗰層樓,沒有我們現在的那麼開楊,但也看到香港島,過農曆新年時仲可以睇到煙花。希望我們的選擇沒有錯吧!回到家時,當我和小卓希祈禱時也為言件事祈禱。他好像知道媽媽有很多東西諗,所以乖乖的在床上等我。真的希望沒有錯!
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()