close

早上七時正已經沖咗涼,因為好熱呀!

今日我早起身囉,當時係早上五點四十五分,不過一起身只見爸爸係身邊,唔見咗媽媽。好想好想找媽媽,因為只有佢係負責我早上的奶奶,咁我就落床,開房門,一出廳就見到媽媽訓係我平時玩的地方到。為了要媽媽快些起身沖奶給我,我用了一個方法,就是把平時媽媽最唔鐘意我用的奶咀同佢交換,這次真的work了。媽媽立刻起身為我開奶。

 


到了九時,媽媽同芳ee便帶我去尖沙咀上playgroup,見吓d二月份的朋友仔。不過因為媽媽食了葯,佢話個人無乜力,咁就由芳ee同我玩。今次“正”,因為平時媽媽要我規挸矩矩的,今天芳ee嚟同我玩,第二個遊戲我已經想走人。但係點知俾媽媽睇穿,立刻加入戰團,令我要乖乖的學習和聽指示。不過我真的好鐘意好free的感覺,可以週圍走,所以有時我同楊卓洛都幾啱key的,因為兩個都唔想大人管。

 

今日我著了芳ee上次回泰國時買回來給我的泰國衣服,個個人都話靚,真的好似一個boxer,我咪由佢哋講,最重要係我可以週圍走。

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()