close
卓希又“倒塔”咁早起身,真的不知是否夏天緣故,天一光,他就要起身,我也是被他拉醒的,而他出絕招,就是要給我奶咀,和他交換奶奶,如此可愛又聰明,佢亞媽我也不可以懶床,立刻起身開奶給他。
 
今天在playgroup裏,因為我吃了葯,無乜力同卓希玩,咁就請亞芳幫手到卓希玩,這次可好了,卓希唔聽指示,所以廖太ee唔俾餅仔佢食(不過後來都有一、兩塊到口)。在預備走的同事,剛巧廖太ee站在我身旁,突然她同方ee講「你要惡d,咁卓希先致聽指示」。拿!拿!拿!今次唔關我事,係旁人都見到芳ee縱卓希,要佢多d指示同惡,今次可好啦,唔使成日都係得我講,好次我好專制咁,係別人都睇得出。我唔知亞芳心裏點諗,因為我無時間同佢傾,但係我覺得別人都這麼說時,係時候自己反醒吓!
 
下午給了李雋導師(以前在心光的神學實習生)在hollywood plaza到見面,她有東西交給我。咁我哋一家又點會少得唔去行街的機會,我哋咪走圍咁,無目的地週圍行吓。卓希又係嗰度食嫲粥,我哋兩個大人又食嫲晚飯。真係一舉三得,不過去到萬x時,要買卓希的果汁時,俾我哋見到卓希好鐘意食的那種熊仔餅。就係因為這個熊仔餅,我差點同卓希吵過,因為佢啱啱無幾耐先食咗粥,又食咗d米線,跟著又話要熊仔餅。到返屋企後,他還讓著仲要熊仔餅,我一定唔俾,因為係時候食最後支奶同訓覺,邊有人仲要食餅。所以做媽媽真的要堅持與執行!

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()