close
卓希今早見到佢爸爸戴上我的太陽眼鏡,便吵著都要戴。我們試過去啟業村到找,通常小朋友的玩意在那裏都會找到的,但今次真的無。因為卓希的頭比較大,有小朋友的太陽眼鏡都戴唔到(所以我生佢時,真的生得很辛苦!)。

去完洗禮崇拜後,返到麗晶的停車場時,卓希又發功(鵝功!),佢的功力簡直係出神入化,為了令到佢C心,我只好同佢去埋麗晶商場的文具店到問。一去到第一間就已經話無,係一路落二樓時,我都唔弱,所謂 有其母必有其子,發功咁係咁同佢講,如果真係無的話就唔准扭計。

點知到第二間文具店,佢都有小朋友的太陽眼鏡,不過情況同係啟業的一樣,卓希的頭大咗少少。但今次真的只係窄咗好好好少,那只好買吧!($4)

卓希一戴上臉,簡直就係串爆的樣,鐘意到連食飯都要拎過去爺爺到俾爺爺睇!(我簡直想暈!)
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()