close

我成晚c內臟痛到我唔郁得,訓覺時要定定哋,,一郁的話裏面就好痛。一早起床的動作簡直痛到我暈,刷牙時又想嘔,唉!都係自己昨日不小心,如果唔係的話唔會重新痛過。

 

0700    起床梳洗,超痛,好想嘔

 

0815    醫生妄房,檢查了痛的位置,但也沒有甚麼大的建議,都係等下午的x-ray來看看裏面的情況。

 

1005    剛剛女生醫(劉醫生)幫我拮黃豆針預備下午的檢查。嘩!只係有少少痛,然後就無事啦!女醫生即是女醫生,都係細心好多。啍!肥仔醫生,我一定唔會俾佢再拮我隻手的!

 

1140    提早咗做x-ray,落地下預備做顯影劑x-ray

 

1300    返到自己的床位,眼淚好似“缺提”(唔記得點寫)咁流過不停,好傷心,原來在身體內申向膽的導管“luck”咗,做唔到顯顥劑x-ray。那是我多日來的盼望,好想好想好想知自己內在的情況。結果呢???係做唔到,身體係我自己的,但內裏情況一點都不知道,真的很無助!

 

親愛的天父:

唉!都唔知嬲你好係唔嬲你好,係我突然入院依件事上,祢真的安排了很多天使仔/女在我身邊幫助我。但在有關膽手術這件事上,就真的有很多阻滯,連最簡單想睇吓個膽的情況時,都因裏面luck咗而睇唔到,到底,到底,到底天父祢想唔想我做手術?點解會有咁多節外生枝呢?唉!我需要安靜!

奉主命求,啊們!

 

1500    高高級醫生(楊醫生)到,佢安慰我話好多人都係條管係裏面會luck咗的,他建議我盡快做心臟的MRI,然後看情況而安排做手術,兩個星期後回來覆診。

 

1640    簡直情天霹靂,一時又話出得院,一時又話唔出得,因為原計劃要做x-ray,要打顯影劑入去,所以早上醫生話我要打抗敏針,支針要打到晚上十一時四十五分!喂!醫生、護士,我都無打到顯影劑入體內,點解要繼續打抗敏針呢?到底攪乜鬼?

 

1655    醫生(陳醫生)巡房,佢簡直係我係醫院依段時間的恩人,上次批准home leave幾小時都係佢幫我。依家佢一睇本file,講的嘢同我一樣:都無打到顯影劑,點解要打咁多支抗敏針?(都係我哋d聰明人先會諗到依d問題),所以係佢最後決定批准我出院的。

 

1750    三嬸及大伯娘來探我,她們真的很疼我,帶了很多生果來。

 

1830    morfar同老公由沙田來接我回家

 

返到屋企固然開心,但內心總係有一個任務未完成咁,而且知道自己點都會再次入院做手術的,所以興奮就無,不過見到兩個小朋友就好開心!

卓希話:「媽媽,我係學校好掛住你!」

我話:「媽媽係醫院都好掛住你!」

卓希話:「媽媽,我係學校個沙池玩時都好掛住你!」

我話:「媽媽係醫院個洗手間大大時都係一樣好掛住你!」

成晚我哋就係咁互數掛住對方,不過我身體真的好弱,無乜力水!

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()