close

自從老公有咗車牌後,如果唔係趕時間,我都會由得佢楂車,不過次次我都膽驚受怕,因為佢有少少耳仔手眼不協調。唔知係咪卓希豬成日聽我點樣教老公楂車,每次佢一見到佢爸爸坐咗係司機位時,就一定評擊佢的技術。

精句一:

「我第時大個一定楂車,楂得好過爸爸,爸爸你楝咗咁多次,都唔識楂的,我覺得媽媽楂得好d!」

 

精句二:

在停車場時,經過一個博位,dun咗一下,「大佬呀,dun到我個pat pat 呀!」

 

精句三:

「爸爸你都唔識路,你唔識路就俾番媽媽楂!」

 

精句四:

「我唔要爸爸楂,我覺得媽媽楂得好d!爸爸都唔識得行隧道(機隧)嗰條路!」

 

唉!次次都忍笑忍到我不得了,依個仔真係精彩,雖然佢講的都係我內心的說話(哈哈哈),不過我唔可以唔俾老公練車,如果唔係,佢唔會有壓力要學認路的!

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()