close
昨晚臨訓前,食了醫生的藥,心想可以大覺訓,如沒有大礙,今天還是會返工。但凌晨三點,就被痛楚弄醒。醫生給了止痛藥,但我有些抗拒去食,因為藥包上寫明係會令人昏睡的。但我唔想昏睡,因為如果昏睡的話,早上要返工是很辛苦的,尤其是我要楂車,所以昨晚諗住有消炎藥,又有消腫藥,就唔使止痛藥。點知人算不如天算,半夜都係痛到醒,快快的找止痛藥食。所以今早雖然醒咗係床到,但係起唔到身,係痛到起唔到身,就請一天假!

在家也是不能休息的,因為卓希有千萬個諗頭,又要做依樣嘢,又要做嗰樣嘢!d藥令到我wing wing下,好想大覺訓,但係卓希唔俾。如好開disney的bambi給他看,不過又要我係身邊陪。不過早上到下午這段時間都食過兩次藥,真的鬆了很多,最起碼係可以向高望同向下望,洗頭都容易d啦!

所以下午卓希上床訓覺時,都唔使佢叫我,我諗都唔諗就陪佢!不過下午卓希爸返咗屋企後,主角的我就變咗配角啦!仲好啦,我可以入考試分,跟著係咁計、計、計,計哂d分佢。然後芷緩一個電話嚟,我又要預備夏令營的嘢,唉!做留咗個襟章添,今晚加碼係咁整,終於整好,明天印,然後星期五便和芷緩去教協到做。

今晚返學(bu),讀咁耐古典文學導讀,終於有一個詩人我係鐘意的啦!辛棄疾!聽佢的名都奇奇怪怪咁,不過佢的詩真的容易明好多,又正氣,最重要係覺得佢做人比較豁達,唔會好似以往嗰d詩人咁牛角尖!
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()