close

今早五點就已經醒咗,覺得自己有唔舒服,一探,又發燒,仲係39度.

跟著九時許,全家人到九龍灣診所到做H1N1測試,因為,除咗老公之外,成家人都有病徵.醫生一聽我d病徵,就話我同工人姐姐都確診咗,要食特敏福,兩個小朋友的報告要等三日。但如果小朋友的報告都確診埋,妹妹就慘啦,因為所有兩歲以下的小朋友都要入醫院!兩個小朋友就要驗,六歲以下的小朋友先有得驗,大人就無得驗.

但係去到下午,卓希d燒去到好高,成40.2度都唔退,打咗去九龍灣流感診所問醫生,佢叫我哋立即去聯合醫院急症,兩個都照咗肺,卓希要留院,因為佢太高燒啦!成40.2度!妺妹的體溫已經落到38度!不過我哋發燒嗰d全部都未退燒,燒到我條腰好痛!

上個星期靈匠堂有一個姊妹,佢帶咗個仔嚟我哋屋企同卓希玩,佢就星期二發高燒,又係燒到40度唔退,昨天星期三仲抽筋,要叫白車車去醫院,今晚和他媽媽通電,話個仔驗的報告出咗,真係仲咗豬流感,我諗我哋都走唔到!

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()