close

早上出門時,我發現一樣好玩的嘢,就係將雙手放入褲袋到,媽媽話我好:型仔!



我拖住媽媽的手都要將隻手放入袋到!


今日媽媽又帶我返工,不過唔係昨天的地方,都唔知係乜嘢地方,只知佢要入一坐大廈到,我就同芳ee係出面到玩到佢出嚟為止。跟著媽媽就帶咗我同芳ee去行花巿,都唔知點解叫做花巿,我只係見到好多吹氣公仔,好好好鐘意嗰d氫氧球。媽媽買了一個給我,叫我唔好放手,點知又見到名為「不倒翁」的公仔,好好玩,三個我都有係咁推!

   


媽媽仲帶咗我去康怡的吉之島,嗰到的超級巿場有依隻的車仔。
嘩!我楂得好開心!

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()