我好想買麵包機,想咗好好好好好耐!老公應承買俾我做2010年的聖誕禮物,到我連廚房個櫃都執空咗個位,都未有機到手!

昨天去豆b生日會,同0502媽媽們傾開,原來佢哋好多都有買麵包機,讚不絕口,佢哋大多數人都係買象印。

我係依到睇到好多有機象印的資料!

本來呢,我係諗住要kenwood,因為我仲有五百元豐澤coupon,但係睇咗象印後,就覺得kenwood太大(成個微波燼咁大),相比起象印就只係高,無咁大,而且象印可以整果醬!(mormor的致愛!)

我真係好想要,以前係瑞典自己整麵包,爸爸一定讚不絕口,我一放假返屋企,佢就問我幾時整麥包,細路就問我幾時整叉燒包,成功感好大!但係依家?死貓就食得多,我好想好想有番自己興趣的空間!

BTW,今日係情人節,往年我同老公都唔會點樣慶祝,只係感覺想有少少自己拍拖的時間(依家成日都係四人行)。花...............我就無,不過老公請我到樓下的椰林閣食飯(近屋企,食完飯可以快快返屋企同小朋友一齊,我哋兩個都係仔女狂)!

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()