close
d agent真的煩到c,成日都十幾個電話,今日為了要安排裝修,又係咁打電話嚟催我,又話要介紹個可以下星期就開工的裝修師傅給我(由昨天到今天我已經聽了不下三次了,我雖然係蠢,但唔係傻的,唔通又俾你收多幾方面唔同的佣咩?)。


我話只信幫自己做開的師傅,跟著又催我哋要去簽約,我話到明最快明天,又幾十個電話嚟,我仲要返工架小姐!開緊會的時候,就係咁打電話嚟,我忍唔住同佢講:「唔好迫我,唔好催我,咁煩的話我唔租出去!」佢煩得嚟又巴棘(唔怪得知做得依行),咁我就使出做女時的打橫嚟講啦!你做初一我做十五,一早話到明,都唔急又唔趕租出去,最主要係唔想過年前攪咁多嘢,我見嗰兩個人幾nice,又同情佢哋快要結婚,所以先答應租出去。但係咁樣迫我的話,一日未租出去,我都會將所有嘢say no!(佢試過同我講完又去找卓希爸,好彩我哋兩個有共識!卓希爸叫佢找我,可想言之佢今次都怕咗我!)


另一樣嘢快就係請工人,上次miss左一個,之後有一個係基督徒的,我只係想了兩天,話要時又俾人mark咗,氣到我火c咁,今次佢晚上e咗俾我後,晚上已迫卓希爸幫手揀。第二天便打電話去,講好話星期五先簽約,又話有其他人睇中依個工人(都唔知係咪咁多人要),話一定要簽實才能作為準確。咁今晚臨返bu之前又簽咗依個工人啦!(不過可惜佢唔係基督徒!)


今日情人節,我哋兩公婆都無機會慶祝,連見面都無,唉!
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()