close

好多日都無寫BLOG,係因為無乜心機寫,而且又無力寫,事緣係星期三好開心咁早放後,就接到老公的電話,話婷婷妹妹發高燒!個心立刻沈咗落去,唉!又嚟一鑊乜嘢呢?返到屋企,見到妹妹個人都好精靈,又玩得,又食得,只係發燒,咁個心都定咗D!

點知,去到七月一日,佢的燒無退過,仲成日好癡身之餘,又扭計。本來一早就幫卓希約咗教會牧師個仔去玩,但係點知我同妹妹無得去,只係得卓希同老公去,連pizza都無得食呀!

到七月二日,一早起身我就頭好暈,天璇地轉咁,然後一起身就去痾,痾咗幾次,係咁出冷汗,但係無辦法,都要頂硬上,因為有好多嘢要去做!但係個人就頭重重咁,晚上一早就去訓啦!妹妹是日就好似退咗燒,日間都無燒過(姐姐話),但到晚上我在家時,就覺得佢有少少燒,38點幾,都係食藥為上!

到咗今日,妹妹真係退哂燒,不過我就好攰,好似傳染咗俾我咁,無法啦,佢真係好癡身,我哋兩個的關係真的非比尋常!

到咗下午,老公諗到不如去上山玩水,咁我哋就去咗沙田,寶福山後的城門水塘水霸到玩水,好開心,兩個小朋友玩到唔願走,但係妹妹只玩十五分鐘就要佢換衫,卓希就可以多五分鐘,因為佢哋的身體真係較弱,唔可以玩得咁盡!

 page.jpg

page2.jpg 

page3.jpg 

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()