今日去咗迪迪尼,我都話要一早出門口啦!成班姓楊的都唔聽我講,應該十點去到,但係十點先出門口。一去到迪迪尼,就嚇C我,未見過成車成車成車人咁湧入去大門口。真係錯有錯著,我唔知STOP緊人唔准係側門入之時,已經一個轉身四人入咗去。好彩去慣去熟,有策略地去玩,總算最想去迪迪尼的妹妹玩咗POOH POOH,仲有佢叫我陪佢去玩咖啡杯,真係超開心!但係因為去咗好多似,所以無帶到相機去,只係顧住玩!


下午三時就已經起程回家,見到天色真係好靚,返屋企拿單鏡反光機,然後直踩上飛鵝山,係山下見到好清,但原來上到山上才見到好模,真係好污染!

page.jpg 

page2.jpg 

page3.jpg 

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()