close

一早我哋便要由BRITTEN屋企離開,因為我仲要到另一個同學HELENE屋企去探望她!

早餐我和BRITTEN已依依不捨,自從去年INGRID過身後,我們只有兩個好朋友餘下,真的不知何日君再見!

IMG_0210.JPG

來個不捨的合照,19年前大家是同學,19年後的今天大家還是好朋友,真的難得!

IMG_0212.JPG

IMG_0215.JPG

我都話GPS勁,連HELENE屋企咁鬼隔離,都搵到,超好!HELENE 係我20年前係SIGTUNA讀書時的好朋友,最好玩係我成日整鬼佢,到依家都仲記得!

一去到,佢就SHOW佢哋D動物給我哋,我就問可否俾小朋友試吓騎馬,又可以,真係好開心!

IMG_0219.JPG IMG_0220.JPG

IMG_0221.JPG

妹妹怕,所以錯失咗一個好機會,下次再嚟啦!

當我哋食完茶點後,我就繼續同HELENE雞鳴唔繼咁傾計,小朋友做乜?睇吓啦,去片!

  

兩個玩到傻咗,最後,梗係要同舊同學嚟一個大合照!

IMG_0222.JPG  

好,我哋又開車,去STOCKHOLM,之前我咪話瑞典改咗好多路的,我真係好怕自己楂入STOCKHOLM,果然,咁啱又係D同性戀的遊行(之前個個都無話我知),攪到我預三點去到酒店,成五點先塞完車到酒店。

細老識人係NOBIS HOTEL到做嘢,可以攞到半價,不過我都覺得好好好好好好鬼!

IMG_0225.JPG IMG_0227.JPG

IMG_0231.JPG

IMG_0232.JPG  

由於酒店無提供免費車位,我哋要楂住架車,又係酒店附近搵位。由於是週未,如搵到車位就成個週未都唔使錢,所以都搵到離開遠少少,步行要15分鐘呀!

跟著就去醫肚,無法,大家都疲倦(尤其是我),所以又早早去上床休息!

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()