今早行程,大學之旅,其實都無乜嘢好睇,第一、我拎住三隻嘢,去女子大學到,邊到shop到嘢,第二,我哋去到時,都未開門,第三,天氣太熱,個個都唔願行!

本著以上的理由,我哋hea得就hea!

坐地鐵→梨大 EWHA WOMAN'S UNIVERSITY (2號線,梨大站)

IMG_8079

IMG_8082

老公話,二十年前我哋嚟過,但係我真的唔係好記得,每次跟團的嘢,都唔係自己PLAN,無印象,真係要睇番D相先得!(當年仲係同嶺南班F.7學生,老公的舊同學,我哋一行十二人,好開心,仲記得最後一晚,個個訓過龍,唔知醒)  

點知,我一話要影相,全部四部相機齊齊出,妹妹用我十年前讀美術用個部四百萬象數相機,卓希用600元團購回來的相機仔,我用老公買的單反相機,老公用IPHONE影相,我諗D人經過都會話依一家人係咪有問題,咁多部相機?

IMG_8080

IMG_8081

真的無乜嘢睇,諗住行一個圈就走人,點知一路行,卓希就話:好熱呀,好哂呀,好辛苦呀,我好大汗呀!婷婷又跟著講:好熱呀,我要嘆冷氣!

我就快俾佢哋激死,佢哋熱,唔通我唔熱咩?咁我就話啦:係啦,咁熱,都係唔好去玩具街啦,嗰到又熱,又無冷氣,又無風,都係決定唔好去!

要咁樣,兩個先肯收聲,真慘!

行完一圈後,就去咗弘大 HONGIK UNIVERSITY ,我都唔知為何老公面黑,佢面黑時我咪又黑(也許真的太熱),所以大家都快快腳,去搵傳說中的HELLO KITTY CAFE,一坐,便是一小時,我唔願走,因為隻腳真的好痛!

IMG_8091    

IMG_8092

婷婷就硬係開心到不得了啦,都未入到去,又學我拎相機出嚟影,又楝要食乜又食乜! 

page1

page2    

IMG_8107  

跟著,就係卓希想去好多日的“信昌洞”玩具批發街,其實,佢都係給本地人平,外國人又點會平俾你呢?但佢哋見到我係一個精明的C9,都無得唔平D,因為我真係會唔買(香港乜都有,我唔去搵啫)

先坐地鐵到東大門站 DONGDAEMUN

IMG_8108  

然後找4號出口,

IMG_8109  

出咗地鐵站口後,向前直行,右手第二個路口轉,就會見到啦!

IMG_8110  

昌信洞文具玩具街是韓國最大的文具和玩具批發巿場,每家店都推滿了推積如山的玩具,好像香港的福榮街。

IMG_8111  

IMG_8112  

IMG_8113  

IMG_8114

老公只准卓希買韓國出的品牌玩具,咁又係,香港乜都有,千祈唔好要我好辛苦咁拎返香港!

然後,我哋就去咗清溪川,它是棋穿都巿中心,為首爾的綠洲,小朋友見到可以行大石過河,就一定開心啦!

IMG_8115   

IMG_8116  

IMG_8118  

行行吓,見到原來好多本地的韓國人,係橋底到..................................洗腳!

IMG_8124  

我哋行到攰,就坐下休息,個三隻羊,就去玩水,仲係人哋的洗腳水!

IMG_8120  

IMG_8121  

本來想去文具批發街,但到地鐵時,我突然話天氣太熱,不如去樂天超巿入下貸,行下啦!

去完超巿,又係一大箱(食物),佢哋三個係我搵緊咖啡給老爺時,居然去拎到一車都係食物,香港饑荒咩?唉!(由於相機都放埋係LOCKER到,故無影到相)

我哋決定先返酒店,放底哂所有嘢,然後才出發去搵食!

卓希都算乖,今次幫手拎好多嘢(佢自己的玩具及給朋友仔的手信)

IMG_8125  

晚上,我哋就去到明洞到搵食,柳家YOOGANE,一家人都話好好味呀!(我哋太餓啦,今天的第一餐,太熱,唔想食!)

IMG_8126  

IMG_8128  

IMG_8129  (我終於有得入鏡頭啦)

去得明洞,就係我入下貨的時間,但係太多人,我都唔係好迫到入去,勁!

IMG_8131  

IMG_8132  

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()