今日卓希又六點一早就起身,由於佢仲要食傷風藥,八點又去訓過。我哋兩個大人又點會放棄依個大好的機會呢?一於一齊再訓過, 點知咁樣一訓,就訓到十點半。我本來諗住訓多一個鐘,然後就起身預備返教會,點知一家人都唔知醒。


下午食完飯,又去買埋餸之後,返到屋企後,卓希又要訓啦!我本來係床到睇緊書,點知又一齊訓咗,一訓又係個多鐘,所以今日我真的休息了很多,不過起身後都係頭重重,頭痛痛的,原來每個月的親戚嚟探我,唔鬼得知我身體咁弱,又發冷,又脾氣唔好!


所以今日有充分的休息係好的,因為我近來身體真的好弱,人人都話熱的時候我都唔覺!唉!明天又返工啦!
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()