睇咗醫生啦,我都諗自己無咁快會有遺傳病啦!不過今早的血壓都有成146/91,係診所到量都係140/90,我book唔到旺角的耳、鼻、喉專科,只好睇樓下新開的洪正煌醫生。佢話因為我的鼻腔腫哂,影響到成個頭,所以又頭痛,又頭暈,不過應該唔關眼花事!佢話如果控制得好我的鼻敏感,咁d血壓就會自然地落番的,所以佢話唔使食降血壓藥。

所以依家最先要做的,就係日日都要spray我的鼻,然後又要check住d血壓,睇下係咪會好d!食完第一次葯之後個半小時,血壓真係底咗138/78!晚上食完飯返屋企後,一量 ,嘩!跌到落129/71,頭都無痛,唔通今次依個洪醫生真的好點?

今日又突然多咗一日sick leave,其實我都唔係好想放,因為枱面有好多嘢要做同跟,及之前幾個月我都無開,因為唔係出去開會,就係去咗聽研討會。不過我個鼻唔爭氣,係咁流鼻水,d敏感又整到雙眼都唔係點開到,所以都係乖乖地係屋企到休息下!
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()