close
今日返教會時,卓希係車到訓咗成半小時,所以係教會到玩時好鬼精神。

下午食完飯之後,唯一一個要休息的係我,卓希就同佢爸爸係廳到玩。等我休息咗半小時後,就出發向郊外去,今日的目的地係近近地的石梨貝水塘

以前未有卓希時,又或者卓懷有卓希時,我同卓希爸都鐘意去石梨貝水塘到行行走走,一來近,二來一到秋冬天就好想往郊外走,所以一有機會天氣不是那麼熱就會去走走。今天真的很特別,因為通常會見到好多係馬路邊等路過的人給食物,我們會避過哂而走上副水塘到走一圈,那那比較少人知道同走。今天在行副水塘的圈時見到好多猴子(馬騮),本來我、卓希和卓希爸各自手中都有一枝樹枝,目的是引卓希自己走路同時可以讓他打樹葉。但一見到有馬騮時,我便告訴他媽媽要收起他的樹枝,因為如果馬騮見到會以為我們想打它們的。當時我無收到卓希爸的尌枝,諗住佢殿後可以有一個保護作用,點知卓希也叫爸爸把樹枝給我。而由於卓希有少許害怕的關係,卓希爸便抱起他一起行。所以當時的情境就係一個大肚婆的我拿住三枝樹枝行第一,然後就係卓希爸抱住卓希緊帖著我後面,最後就係見到馬騮都好興奮的tun姐姐。

好彩,那班馬騮只係集中在芋一小段的路,跟著就無。我本來預備了少許餅乾作為下午茶,以為可以同卓希玩野餐,點知就無啦,改咗係車到野餐,超攪笑!

唔知係咪好耐都無去水塘到行,我的腳底有些痛,希望明天無事啦!

我最鐘意秋天,可以出多d郊外都唔覺熱,非常好!
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()