close
唔知點解,昨晚卓希九點已經訓咗,理應係我的黃金時間,但係對著部電腦,又唔係好想寫嘢。唔係話無嘢發生,而係唔想寫,不過又唔想咁樣白白無咗一日的日記,所以就咁“牙”住個位。

記得吉媽之前的日記話佢自己自閉,其實我由九月開始要返長時間工時,已經開始係咁自閉,有d嘢想極都想唔通。來來去去都係嗰幾條的問題,今個星期晚上唔使返學後,我的心情有少少好咗d。心情好些的原因是我覺得自己似番個媽媽,放工後會返屋企照顧個仔同老公。心情平伏好多,不過都引起我再想自己去讀書係咪一個錯的選擇。唉!原來做媽媽真的不簡單,尤其是老公太縱個仔時,好怕卓希的人格會唔好,所以有時我都會堅持原則,俾佢見到唔係佢一話要就一定會得到的。

卓希玩了一個月的城巴完全被他玩到解體,卓希爸今日放工帶他去文具店到再買過時,佢哋兩父子居然一買就買兩輪巴士,真的得來太容易了,大細都咁難教。我無氣啦!

今早我臨返工前會帶一帶卓希落街的,今早樓的幼稚園學生到我們樓下的公園仔到玩,卓希好想同佢哋玩,人哋排隊玩滑梯,佢又排埋一份,我個個星期帶佢去playgroup的心機真的沒白廢。

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()