close
昨天第一將臨期慶祝會時,班學生唔肯合作,在背應許時一d都好似無練過咁,仲俾我話完之後,係咁又公開,又大聲咁評論,仲想同我講數唔使罰,of couse無得傾。
咁今日係我個科觀課,我心諗今次一定係我做咗十幾年以來最差的一堂,因為仲要個題目係:權柄。學生們點會放過咁大好的機會係咁講!啍!又唔係wooo,我係咁引佢哋講,佢哋都唔講昨天所發生的事情。所以今次觀課又無得又無失,只是要留意用電腦時,弱視學生不能適應全部關燈。

卓希爸又好似好番d,今晚卓希唔使九點已經咗,我仲諗住可以寫完日記,十點前可以上床大覺訓,點知九點半時,卓希係咁咳,咳到又嘔,嘔到佢自己張兒童床又有、大人床又有、我的睡衣衫又有,卓希爸的衫又有、卓希爸的拖鞋都有,總知就係鍋結嘢。攪到我都想嘔埋一份,仲諗住十點訓,點知到依家仲先致寫日記同又開洗衣機,都唔知幾點先訓得啦!!!poor
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()