close
今日我返十二點,一早起身,便帶著卓希同芳ee去新屋都睇吓整成點!
 
門口位
 
未來的廚房
 
未來的洗手間  主人房
 
跟著便同卓希去第八座隔離的遊樂場到玩,大家都玩得很開心,依個也是我夢未以求的生活,但都是未有可能的。 
 
今天和同事傾自己近來的情緒問題,其實近來的壓力真的很大,卓希出世後放完產假回心光後,好像很多事情都在很急的情況下完成,以前的我會快快手的做完,但這一年內,時間好像真的不夠用。所以在一些很少的事情上,自己的情緒便會控制得不好。其實這個道理我很再已知,也很想找人傾談,但真的找不到適合的人選。卓希爸有時會以男人的角度去睇,同佢一開口就會話係我不對,同事就更加沒有時,因為大家在學校都很忙。就算我有時間去一去二樓的教員室,他們也沒有時間和我傾。而我又唔想落職員飯堂到食飯,唔想聽d同事講到自己有幾偉大,又幾點去控制d學生,又邊個學生的壞話!我覺得身為一個教師,應該要有口德,不應以學生的資料作為在飯枱傾談的題目!最最唔想見到d好假的人,做完第三者仲扮無事咁坐係我身旁,所以今年已經好好好耐無落去食飯!而且也沒有動力,以前有位同事專負責幫我們交飯票,咁橫惦都交咗飯票都一定會落去食飯的。但因我有時帶飯,便自己負責返,所以大家的話題真的少之又少!
 
我真的需要一段時間去recover,唔知要幾耐,不過也許不會短時間內得。今晚本應返bu交功課,但我真的無乜心情返學,所以托一位同學仔幫我交咗份功課後,便同卓希爸及卓希去行吉島,唔係有嘢要買,而係想一家人出吓去,大家交流吓!心情好返d啦!
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()