close

一直以來,見到一位網媽媽常常為自己的兒子拍video,我好想自己也這樣做。但我這個電腦白痴連基本的用具也沒有,只有一個攝錄機。幸好,我有一班好好人的IT同事,佢哋教我很多東西,又幫我買了一條i link cable,令我可以自己剪片同post上網。

 

今晚整咗少少卓希近來玩玩具的情況:

 

用自己錢買的i link cable

點知返到屋企,老公先話我知,屋企都有一條i link cable(佢收得好埋),eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee,我又哂咗$55!

 

IT同事們又教我用NETWORK  CAMERA,原本的用意是別人用來看家裏的傭人,但我心裏就想用嚟睇吓卓希,因為有時真的好掛心。打電話佢又唔識同我講嘢,又怕會吵醒他,所以如果有NETWORK CAMERA就好啦!我隨時隨哋係邊到上網都可以見到卓希,不過真的好好好好貴,都係等暑假去完旅行後才諗諗佢。

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()