close
今日又過得好平靜,只係改卷又改卷,改嚟改去都未改完,諗住今晚返學改,點知成堂都充實到一d時間都無。


今晚個講師提出可唔可以早些上堂,因為課程發展依科每次只係上兩小時,所以係七時四十五分上堂,九時四十五分落堂,不過好多同學仔都係九點半走人,因為要趕校車。所以個講師問可否七時十五分上堂,有好又有唔好啦,好就係可以九時十五分落堂,唔好就係我好好好趕,因為我會返屋企先,睇下個仔,仲同佢一齊食飯。攪得嚟都成七點,如果七時十五分的話,我未必會食飯啦!其他的堂仲衰,六時四十五分上堂,邊到有時間食到嘢呀,所以近來個胃真的時時陣陣痛,都唔知攪乜!


今日問咗一些搬屋的價錢同程序,係同一個屋村都要成$1200,我哋已經有好多傢俬都唔使搬啦!不過之前我問過吉媽,都係大約咁的價錢。我問的那些搬運公司,大多都係喺基督教週報到睇到的廣告,希望大家基督徒,唔好開得咁大的數啦。依家仲有兩間搬運公司會嚟報價,跟著就係卓希爸去決定。


講起佢,我仲未原諒佢的,都唔係點啋佢,一定要佢自己同我同卓希say sorry先可以告一段落。咁樣扔底我哋就走咗,唔嬲就怪啦,我都唔係好好脾氣的!你識黑面,我都識!
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()